Merdivenköy, Nur Sk. No:1 Business İstanbul Plaza A Blok K:3 D:22 Kadıköy-İSTANBUL
0216 348 27 10

Neden EnPOS?

1
Sektöründe Lider 
2
25 yıllık deneyim 
3
Yerli Ar-Ge gücü 
4
İnovatif ve Son Teknoloji Donanım ve Yazılım
5
Yerli Üretim
6
Proje Bazlı Çalışabilme
7
Güncel Mevzuatlara Özel Çalışma

EnPOS Satış ve Pazarlama Departmanı olarak;

• Müşteri Yönetimi
• Marka Yönetimi
• Yurt İçi/Yurt Dışı Pazar Analizi Doğrultusunda Doğru Çözümleri Sunmak
• İnovatif Devamlılığımız ve Yeni İş Alanları Anlayışı
• Stratejik Planlar Doğrultusunda Sektör Belirlememiz

Pazarlama Yönetimi olarak genel amacımız N-POS markasının marka bilinirliğini arttırmak, sektörel ve kullanıcı gruplarıyla düzenli toplantılar yapmak, reklam aktiviteleri düzenleyerek kampanyalar oluşturmak ve yönetmektir.

Kanal/Distribütör/Partner ağı EnPOS için stratejik öneme sahiptir. Distribütör ve partnerlerimiz EnPOS’un bayrağını taşıyan, pazarda EnPOS’u temsil eden, pazarın nabzını tutarak bizi doğru bilgilendirip yönlendiren büyük bir güçtür. Kanal yönetimi bu yapının EnPOS hedeflerine yönlendirilmesi ve sürdürülebilir bir satış-kar-başarı döngüsünde çalışabilmesi için stratejiler oluşturur.

Kurumsal müşterilerimizde ve rakip marka kullanan müşterilerde EnPOS olarak direkt sorumluluk alıyoruz. Gerektiğinde bu projelere liderlik ediyor ve süreç içinde bir bayiyi sürece dahil ediyoruz. Kurumsal Müşteri Yöneticisi tüm bu faaliyetleri yönetir ve edindiği saha bilgisini EnPOS’a aktararak pazarın nabzını tutmamızı sağlar.

Yeni mevzuat, bakım hizmeti kapsamında önemli fark olarak EFT POS’ların çalışabilirlik sorumluluğunu ÖKC üreticisine yüklüyor. Bu bağlamda Müşterilerimizin çalıştığı bankaları baz alarak firmalarla ve bankalarla anlaşmalar yapmamız gerekiyor. Bankalarla İletişim ve Satış Yönetimi hem bu konudaki faaliyetlerimizin sorumluluğunu taşır, hem de pazarın bu yöndeki değişimlerini takip ederek EnPOS’u yönlendirir.

Bizden Haberler

26 Temmuz 2016 tarihinde yaz dönemi Çözüm Ortakları toplantımızı gerçekleştirdik. Toplantı akabinde Çözüm Ortaklarımız ile Haziran 2016 da hizmete giren yeni üretim yerimizi ziyaret ettik. Ziyaret sırasında üretim bandında sevk olmak üzere işlem gören kasalar mevcuttu. Bu kasalar ziyareti gerçekleştiren Çözüm Ortaklarımız’ın bayi ve müşterileri için hazırlanıyordu. Bayi ve müşterilerine ulaşacak makinaların montaj ve kalite kontrol aşamalarını geçmelerini izledikleri farklı bir tecrube yaşadılar. Çözüm Ortakları’nın ilgisine en çok çeken bölüm kalite kontrol aşaması oldu. Kalite kontrol otomasyon sistemlerinde yapılan işlemleri, test için üretilen fişleri (makina başına 3000 fiş) ve tüketilen kağıt rulolarını ilgiyle izlediler. Üretim gezisini noktaladıktan sonra hep beraber Anadolu Hisarı’nda bizleri bekleyen tekneye bindik. Güzel ikramlar eşliğinde gece yarısına kadar boğaz kıyılarında dolaştık. Sıcak bir yaz gecesinde ferahlatan bir serinlikte, tüm iş stresinden uzak, dostlar arasında hoş saatler geçirerek dinlendik ve yenilendik. Tekneden inerken tüm Çözüm Ortaklarımız’ın ortak temennisi bayilerimizin de katılacağı benzer bir organizasyondu. Bunun için bir gemi bulmamız gerekecek.

N-POS büyük kırtasiyeler için uygun bir çözüm platformudur. Bunu vurgulamak üzere TÜKİD (Tüm Kırtasiyeciler Derneği İktisadi İşletmesinin) tarafından çıkarılan Frekans Dergisi’nde bir reklam yayınladık.

Nisan 2016 da YZB (Yerel Zincirler Buluşuyor) 2016 ya katıldık. Ekteki reklemımız fuar süresince çıkan mecralarda yer aldı

Temmuz 2015 de kategorimizde ilk onay alan kasa olduk. Ve Hürriyet Gazetesinde bir reklam ile duyurduk.