İşlem Durum Simge - Process Status Icon
Popup Close
TR

EnPOS Hakkında


Kısaca EnPOS,

 

EnPOS perakende mağazacılık sektörü için çözümler üreten, %100 yerli insan kaynağı ile çalışan bir firmadır. 2010 yılında kurulan EnPOS, 1995 yılından bugüne yazarkasa çalışmaları yapan kadrosuyla hizmet vermektedir. Kurulduğu günden bu yana INTER kasaların Ar-Ge’sini yaparak mali onaylarını almıştır. INTER kasaların ana teknik destek merkezi de EnPOS olmuştur.

 

Yeni Nesil ÖKC süreci, 3100 sayılı katma değer vergisi mükelleflerinin ödeme kaydedici cihazları kullanmaları mecburiyeti hakkındaki kanuna bağlı olarak 69 seri no'lu genel tebliği ile 2012 yılında başlamıştır. Bu sürecin başından bu yana EnPOS yeni bir Ar-Ge sürecine girerek, yapılan başarılı çalışmalar sonucunda, Temmuz 2015’de, ilk mali onay belgesini almıştır.

Böylece Bilgisayar Bağlantılı Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz onayı alan ilk firma olmuştur.

Mevzuatımızın tüm şartlarını yerine getirmek üzere altı farklı kalite belgesini ve TSM (Trusted Service Manager) Merkezi kurarak Ödeme Kartları Veri Güvenlik Standardı sertifikasını (PCI-DSS) almıştır.

Yazılımdan donanıma, cihazın endüstriyel tasarımından üretimine kadar her şey EnPOS’un kendi bünyesinde yapılmaktadır. Üretim tesisinin kapasitesi tek vardiyada aylık 6.000 adet bilgisayar bağlantılı yazarkasa üretecek seviyede olup, uluslararası standartlara ve kurallara uygun üretim yapılmaktadır.

Kalite Politikamız

EnPOS perakende mağazacılık sektörü için kanunlar, mevzuatlar ve kararnamelere uygun ürün ve yazılım çözümlerini %100 yerli insan kaynağı kullanarak geliştirmekte, üretmekte ve satış sonrası hizmet ve eğitimleri vermektedir.

Kalite Yönetim Sistemimizin ISO 9001 standardının güncel versiyonunun gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesi, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesi temel önceliklerimiz arasında yer almaktadır.

Şirketimiz bu kapsamda

  • Yazılımdan donanıma, ürünlerinin endüstriyel tasarımından üretimine kadar toplam Kalite felsefesini esas alarak, takım ruhu içerisinde şirket ve bölüm hedeflerine ulaşılmasına çaba göstermektedir.
  • İş süreçlerini öz değerlendirme süreci ile gözden geçirerek performans geliştirici önlemler almaktadır.
  • Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda müşterilerine, yüksek performans, sağlamlık, güvenilirlik ve enerji tasarrufu öğelerini bir araya getiren, en son teknoloji kullanarak insanımızın farklılıklarına uygun ürünleri pazara sunma hedefi gütmektedir.
  • Uzman kadroları ile hizmet kalitesinin sürekliliğinin sağlanması ve hizmet kalitesinin sürekli olarak iyileştirilmesine yönelik çalışmalarda bulunarak, müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım benimsemektedir.
  • Müşterilerinden gelen geri bildirimler, talepler doğrultusunda uzman ekipleri ile hizmet kalitesini arttırmak amacı ile aksiyonlar almaktadır.

 

İş Sürekliliği Politikamız

Müşteri Odaklı çalışan ENPOS olarak ISO 22301 - İş Sürekliliği Yönetimi ve ISO 10002 - Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi uluslararası standartlarının güncel versiyonlarını, bu standartların gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante etmek, belgelendirilmek ve sürekli iyileştirilmek temel önceliklerimiz arasında yer almaktadır.

Yasal Mevzuat,  Sözleşme ve Müşteri şartlarını eksiksiz yerine getirebilmek için her bir servis sürecindeki standartları yakalamak ve servis süreçlerini iyileştirmek için gerekli çalışmaları süreç sorumluları ve süreç çalışanları ile gerçekleştirmek prensiplerimiz arasında yer almaktadır.

Geçmişte aksaklığa neden olabilecek önemli herhangi bir olay yaşamamış olmamıza rağmen yaşanmış kötü tecrübelerden dersler çıkararak Firmamızın da öngörülemeyen bir olaydan ciddi biçimde etkilenmemesini sağlayacak önlemleri, oluşturduğumuz İş Sürekliliği Yönetim Sistemi (İSYS)  vasıtası ile almaktayız.

Müşterilerimizin talep, öneri ve geri bildirimlerini etkili biçimde değerlendirerek memnuniyetlerini sağlamak temel amacımızdır.

 

Bilgi Güvenliği Politikamız

  • Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO 27001 - Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesi, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesini gerçekleştirmek,
  • Yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmek, anlaşmalardan doğan yükümlülüklerimizi karşılamak ve iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarımızdan kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamak,
  • Yürütülen tüm faaliyetlerde; bilgi güvenliğini, risk yönetimi çerçevesinde ele alarak bilgi güvenliği yönetim sisteminin üç temel öğesi olan Gizlilik, Bütünlük ve Erişilebilirliğin sürekliliği sağlamak,
  • Gizlilik:    Bilginin içeriğinin görüntülenmesinin, sadece bilgiyi/veriyi görüntülemeye izin verilen kişilerin erişimi ile kısıtlanmasıdır.
  • Bütünlük: Bilginin yetkisiz veya yanlışlıkla değiştirilmesinin, silinmesinin veya eklemeler çıkarmalar yapılmasının tespit edilebilmesi ve tespit edilebilirliğin garanti altına alınmasıdır.
  • Erişilebilirlik: Bilginin ihtiyaç duyulduğu her an kullanıma hazır olmasıdır.
  • Bilgi varlıklarını yönetmek, varlıkların güvenlik değerlerini, ihtiyaçlarını ve risklerini belirlemek, güvenlik risklerine yönelik kontrolleri geliştirmek ve uygulamak,
  • İş sürekliliğinde bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltmak ve sürekliliğe katkıda bulunmak,
  • Gerçekleşebilecek bilgi güvenliği olaylarına hızla müdahale edebilecek ve olayın etkisini minimize edecek yetkinliğe sahip olmak
  • Bilgi güvenliği yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak,

amacıyla faaliyetlerimizi, uyguladığımız diğer yönetim sistemleri ile birlikte bütünleşik bir şekilde yöneterek, sektörümüzde bilgi güvenliği açısından örnek bir kuruluş olmak için tüm gücümüzle çalışırız.

 

ISO 9001:2008
ISO 9001:2008
OHSAS 18001:2007
OHSAS 18001:2007
TS ISO 10002:2006
TS ISO 10002:2006
ISO/IEC 20000:2011
ISO/IEC 20000:2011
ISO 22301
ISO 22301
ISO 27001
ISO 27001




© 2017 ENPOS A.Ş.
Developed by Longplay Dijital Ajans Hizmetleri